• LANGUAGES
    • CA CA
    • ES ES
    • EN EN
    • FR FR
  • Nota legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • CA
  • ES
  • EN
  • FR
Serhs Food

Serhs Food

Tel: 93.703.28.28
Fax: 93.795.10.68

Email: serhsfood@serhs.com

SERHS Food
C/ Foneria , 22 · 08304 MATARÓ (BARCELONA)

Obrir a Google Maps
  • Inici
  • Sobre Nosaltres
    • Qui som
    • Missió, visió i valors
  • RSC
  • Sectors
    • Educació
    • Sanitat
    • Esdeveniments
    • Corporate
  • 5ª GAMMA
  • Cuina d’Alt Rendiment
  • Notícies
  • Contacte
  • Treballa amb nosaltres
  • iNICI
  • Notícies
  • Càtering
  • AMAZCAT ET PORTA ELS PLATS CUINATS TAKE EAT EASY A CASA
 

AMAZCAT ET PORTA ELS PLATS CUINATS TAKE EAT EASY A CASA

Dimecres, 16 febrer 2022 / Publicat a Càtering, Dieta Mediterrània, empresa, Innovació, Innovation, Novetats, sostenibilitat

Take Eat Easy ha realitzat un acord de col·laboració amb Amazcat, la botiga on line de compra de proximitat, per vendre els nous plats cuinats, Saludables & Sostenibles, al seu portal i poder gaudir-los així a casa, la feina o les teves sortides de cap de setmana.  El propòsit és oferir en base a la Dieta mediterrània uns plats únics, complets, amb productes de proximitat i qualitat. Àpats equilibrats i variats pensats per millorar l’alimentació del dia a dia.

Take Eat Easy és una nova solució de restauració per a empreses basada en plats de 5ena gamma cuinats, especialment pensats per un equip de dietètica i nutrició per al consum individual. Mitjançant una màquina dispensadora amb productes refrigerats es pot disposar a l’empresa d’una àmplia gamma de plats cuinats refrigerats amb 15 dies de caducitat, ordenats per famílies (PASTA•PEIX•VEGGIE•POLLASTRE•OUS•VEDELLA•GOURMET). Es presenten en racions molt completes (300-400gr)  i de qualitat, llestes per menjar (micro 2-3 minuts). Ara amb aquest acord també els pots tenir a casa o bé a la feina mitjançant la compra en el portal on line www.amazcat.cat.

Amazcat es presenta com el nou marketplace català, centrat en el mercat de proximitat, la plataforma “tot en un” del comerç electrònic de Catalunya. Es basa en productes elaborats, fabricats o venuts a Catalunya. Es pot comprar a un productor o botiga de proximitat sabent l’origen del producte, amb la qualitat garantida. La primera plataforma pròpia de venda en línia de Catalunya es va posar en marxa a finals  d’octubre del 2021, compta amb més de 500 negocis associats, i des d’Amazcat han previst que en les setmanes que venen hi haurà prop de 300.000 usuaris que accediran al portal. Tot i això, el projecte es troba tot just en la fase més incipient. Parlem-Telecom és un dels socis de referència, entre altres empreses amb sensibilitat en el comerç de proximitat.

En relació a la gamma de plats que es poden comprar en el portal és la mateixa que en el catàleg, unes 25 en total que van rotant i que es pot trobar en les màquines dispensadores instal·lades en un significatiu nombre de centres de treball que han optat per aquesta solució innovadora en els seus àpats (www.takeeateasy.es). Plats cuinats com cal, sense presses, ingredient a ingredient, des de la pròpia Cuina d’Alt Rendiment de Mataró. Aliments naturals, sense conservants afegits, amb llargues coccions que aporten tot el gust i textures meloses. Es combina la cuina artesanal amb la innovació amb un equipament de primer nivell. Es treballa amb matèries primeres de qualitat-ecològiques-km 0 amb el mínim impacte de residus i evitant el malbaratament alimentari. Safata 100% reciclable, minimitzant  el packaging i alhora reduint el consum energètic i la petjada de carboni (CO₂).

Què pot llegir a continuació?

LA VII IMMERSIÓ ESTRATÈGICA A LA FUNDACIÓ ALÍCIA: Una trobada referent en innovació del sector Foodservice català que reuneix 75 empreses del sector
SERHS FOOD LLANÇA TAKE EAT EASY, UNA NOVA SOLUCIÓ DE RESTAURACIÓ PER A EMPRESES
SERHS food gestiona el servei d’àpats en companyia de 4 districtes de barcelona
ELS NOSTRES SECTORS
  • Missió, visió i valors
  • Inici
  • Qui som
  • RSC
  • Hostaleria
  • Esdeveniments
  • Educació
  • Sanitat
  • Corporate
  • Nova cuina d’alt rendiment (CAR)
  • 5a gamma
  • Notícies
  • Contacte
  • Nota legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa web
  • Sistema intern d’informació
CONTACTE
SERHS FOOD
C/ Foneria, 22 · 08304 MATARÓ
(BARCELONA)
Veure a Google Maps
Tel: 93.703.28.28
Fax: 93.795.10.68
E-mail: serhsfood@serhs.com
PUJAR