Per tercer any consecutiu, Serhs Food ha renovat la seva col·laboració amb l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida), Fundació Dr. Pifarré. Gràcies a l’aportació econòmica de les empreses col·laboradores de l’IRBLleida és possible seguir avançant a Lleida en recerca en benefici de la salut.
SERHS Food des de fa més de 40 anys ha mostrat un especial compromís amb la societat i l’entorn econòmic i social. En el cas de Lleida, l’empresa té una especial implantació territorial a la mateixa capital, en diferents punts, així com a Almacelles.
L’IRBLleida també dona suport als grups de recerca que treballen a la Universitat de Lleida i al Sistema Sanitari Lleidatà, per investigar sobre malalties rellevants com càncer, ictus, esclerosi múltiple, diabetis, pleura, envelliment, sistema nerviós, sistema cardiovascular, trastorns i infeccions respiratòries, trastorns mentals, entre altres. Compta amb gairebé cinc-centes persones relacionades amb la recerca, i aglutina la investigació biomèdica a Lleida, tant de l’àmbit sanitari com de l’àmbit universitari. Des que es va instaurar, en l’any 2004, l’activitat científica de l’IRBLleida s’ha multiplicat i té el suport de més de cent seixanta empreses i entitats lleidatanes, amb l’ajut de les quals la recerca dels seus grups ha donat importants fruits, doncs ha permès entendre millor aquestes malalties i millorar el seu diagnòstic i tractament.
CA
ES
EN
FR 



