El passat 4 de juliol es va celebrar la primera edició de la Nit del Food Service amb l’entrega de premis del Clúster Food Service en el seu 10è aniversari.
L’esdeveniment, organitzat pel Clúster (CFS) a l’Institut de Microcirurgia Ocular (IMO) de Barcelona, va reunir 300 professionals del sector alimentari, incloent-hi empreses, grups de recerca, innovació i entitats públiques.
Judith Viader, presidenta del CFS, va destacar el creixement del clúster de 16 a 115 associats en 10 anys, subratllant el seu impacte en la competitivitat del sector que representa el 9% del PIB català.
Es van entregar premis en 5 categories:
- Millor Projecte en Recerca i Desenvolupament: Carmanyola hermètica reutilitzable de clofolla d’arròs – Camara Arrossera del Montsià
- Impacte Social i Consciència Mediambiental: Programa d’inserció laboral “Extraordinària Diferència” – La Fageda
- Disrupció en Restauració: Carpaccio i tàrtar de tonyina preparat – FRIME, S.A.U.
- Innovació Tecnològica: Scanner 360º d’anàlisi volumètrica filetejador – Opsis Vision Technologies
- Diversificació del Model i Canvi Estratègic: Pastisseria 100% sense gluten – thechökshop
L’esdeveniment va comptar amb la participació de Raimon Bagó com a segon president del Clúster en aquests 10 anys de trajectòria i actual vicepresident. SERHS Food és soci des de la creació del Clúster col·laborant amb un gran nombre d’activitats i projectes entre associats. Es varen poder retrobar junts en aquest acte, tant especial i entranyable, els tres presidents històrics del Clúster: Jaume Von Arend, Raimon Bagó i Judith Viader.
Va concloure l’acte amb la intervenció d’Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, ressaltant el paper estratègic del CFS en la creació d’ocupació i la sostenibilitat empresarial.


CA
ES
EN
FR 



