• LANGUAGES
    • CA CA
    • ES ES
    • EN EN
    • FR FR
  • Nota legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • CA
  • ES
  • EN
  • FR
Serhs Food

Serhs Food

Tel: 93.703.28.28
Fax: 93.795.10.68

Email: serhsfood@serhs.com

SERHS Food
C/ Foneria , 22 · 08304 MATARÓ (BARCELONA)

Obrir a Google Maps
  • Inici
  • Sobre Nosaltres
    • Qui som
    • Missió, visió i valors
  • RSC
  • Sectors
    • Educació
    • Sanitat
    • Esdeveniments
    • Corporate
  • 5ª GAMMA
  • Cuina d’Alt Rendiment
  • Notícies
  • Contacte
  • Treballa amb nosaltres
  • iNICI
  • Notícies
  • menjador de personal
  • Acreditació AMED a l´aeroport del Prat
 

Acreditació AMED a l´aeroport del Prat

Dimecres, 05 abril 2017 / Publicat a menjador de personal, Restauració Comercial

Hem rebut de nou l ´acreditació Amed, en aquest cas  per la gestió  de la restauracio col.lectiva a les Terminals 1 i 2 de l´aeroport del Prat, a Barcelona. L’objectiu del programa AMED, liderat per l’Agència de Salut Pública de Catalunya, de la Generalitat de Catalunya, és promoure l’alimentació mediterrània i l’oci actiu en els establiments de restauració, especialment els de menú diari. Per aconseguir aquesta acreditació, els establiments han de complir una sèrie de requisits, que són, principalment els següents:

  •  Garantir que un 25% de l’oferta de primers plats sigui a base de verdures, hortalisses o llegums.
  • Oferir algun producte integral a la carta.
  • Incloure a l’oferta de segons plats un 50% de peix o carn magra.
  • Disposar, entre les postres làctiques, de l’opció de baix contingut en greix.
  • Utilitzar oli d’oliva per amanir i preparar els plats (per amanir preferiblement oli d’oliva verge o verge extra).
  • Fruita fresca com a postres en l’oferta.A més, també es demana als establiments acreditats que ofereixin als seus clients opcions d’oci actiu a les zones pròximes al local (circuits, passeigs, etc.), ja que el projecte AMED també està associat a un concepte de vida saludable

El guardó va ser lliurat per part de Xavier Altet Torné, Subdirector General de coordinació de la Salut Pública de Barcelona i Girona,Departament de Salut | Generalitat de Catalunya, als nostres companys Carme Jiménez i Joan Moreno; Responsables de Restauració de SERHS Food.

Què pot llegir a continuació?

Cuina d’alts vols a l’aeroport de Barcelona, amb Serhs Food el nou càtering oficial pels treballadors d’Aena
El sector hoteler, un mercat en creixement per a Serhs Food
ELS NOSTRES SECTORS
  • Missió, visió i valors
  • Inici
  • Qui som
  • RSC
  • Hostaleria
  • Esdeveniments
  • Educació
  • Sanitat
  • Corporate
  • Nova cuina d’alt rendiment (CAR)
  • 5a gamma
  • Notícies
  • Contacte
  • Nota legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa web
  • Sistema intern d’informació
CONTACTE
SERHS FOOD
C/ Foneria, 22 · 08304 MATARÓ
(BARCELONA)
Veure a Google Maps
Tel: 93.703.28.28
Fax: 93.795.10.68
E-mail: serhsfood@serhs.com
PUJAR